مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-18سياسي

ضرورت راه اندازی دانشگاه فرهنگیان الشتر و نورآباد


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت راه اندازی دانشگاه فرهنگیان الشتر و نورآباد تاکید کرد و گفت: در نشستی که با وزیر آموزش و پرورش داشتم خواستار راه اندازی آموزش و پرورش مستقل برای بخش خاوه و تاسیس دانشگاه فرهنگیان برای الشتر و نورآباد شدم.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت راه اندازی دانشگاه فرهنگیان الشتر و نورآباد تاکید کرد و گفت: در نشستی که با وزیر آموزش و پرورش داشتم خواستار راه اندازی آموزش و پرورش مستقل برای بخش خاوه و تاسیس دانشگاه فرهنگیان برای الشتر و نورآباد شدم.

یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص پروژه های مربوط به سفر هیات دولت به لرستان، اظهار کرد: یکی از این پروژه ها در حوزه راه و مربوط به کریدور شمال غرب به جنوب و قطعه (نورآباد-خرم آباد) بوده است.

وی اضافه کرد: با ورود پیمانکار جدید پروژه خوب پیش رفته و این درحالیست که در شش ماهه اخیر هیچ گونه اعتباری به این پروژه تزریق نشده و این موضوع سبب دلسردی کادر پیمانکار شده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده 20 میلیارد تومان تخصیص گرفتیم و با تزریق این رقم پیمانکار کار خود را شروع خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی دانشگاه فرهنگیان الشتر و نورآباد

ضرورت راه اندازی دانشگاه فرهنگیان الشتر و نورآباد